Deel met je vrienden
Volledige omschrijving
De kantoorruimte maakt onderdeel uit van een bedrijfsobject met diverse zelfstandige kantoor en bedrijfsruimten. De Lorentzlaan 3 betreft een zelfstandige kantoorvleugel aan de voorzijde van het complex, in het zuidelijk deel en de Lorentzlaan 5 aan de voorzijde in het oostelijk deel.
Het moderne complex bestaat uit 4 bouwlagen. Het ruime verlichtte parkeerterrein aan de kantoorzijde is verhard met straatklinkers en ontsloten middels een metalen hekwerk voorzien van 2 rolpoorten.
De kantoorruimtes zijn voorzien van een hoogwaardig afbouwpakket met o.a. de huidige (systeem)scheidingswanden, systeemplafonds met verlichting, plafondhoge deuren, databekabeling, vloerbedekking, en lamellen. Het gehele complex is voorzien van een centrale brandmeldinstallatie, ontruimingsalarm, brandslanghaspels en een centrale serverruimte. De kantoorruimte op de eerste verdieping heeft tevens een eigen pantry, op de tweede verdieping wordt deze met een andere huurder gedeeld.
Het object is gelegen op een uitstekende zichtlocatie aan de rand van het bedrijventerrein “Over Oudland” te IJsselstein. Op het bedrijventerrein zijn bedrijven zoals Terberg, Bonenkamp, Harvink en All Brake Systems gevestigd. De afstand tot de rijksweg A2 (Amsterdam–Maastricht) bedraagt slechts enkele
autominuten. Het object is per openbaar vervoer tevens redelijk goed bereikbaar via een busverbinding. Er wordt maximaal 4 keer per uur een busverbinding met Utrecht CS onderhouden. Er is tevens een verbinding per sneltram beschikbaar. De bus- en sneltram bevinden zich op circa 10 minuten loopafstand.
Totaal voor verhuur nog beschikbaar ca. 819 m² verhuurbaar vloeroppervlak, als volgt verdeeld:
ca. 744 m² kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping.
ca. 75 m² kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping.
Bovenstaande oppervlakten zijn reeds vermeerderd met een toeslag algemene- en gezamenlijke ruimtes. Er is op verzoek een meetstaat NEN2580 beschikbaar.
servicekosten bedragen € 35,= per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting op voorschotbasis voor de navolgende leveringen en diensten:
– levering van gas, water en elektra inclusief vastrecht;
– huismeester (pro rato naar gehuurde oppervlakte);
– glasbewassing buitenzijde;
– gevelreiniging;
– onderhoud en periodieke controle van aanwezige installaties;
– onderhoud en periodieke controle van de liften;
– onderhoud buitenterrein en tuin inclusief vernieuwing of vervanging;
– beveiliging en alarmopvolging;
– glasverzekering;
– schoonmaak gemeenschappelijke ruimten en lift;
– administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
De ruimtes worden opgeleverd in de huidige staat, inclusief:
– entree met balie;
– systeemplafonds v.v. tl-inbouwarmaturen;
– betegelde toiletgroepen per bouwlaag en vleugel;
– huidige vloerbedekking;
– huidige hoogwaardige systeemscheidingswanden (Interfinish);
– huidige kabelgoten v.v. UTP. Cat 5 E databekabeling;
– pantry / keukenblok;
– inbraakalarm en brandmeldinstallatie;
– lift;
– radiatoren;
– topkoeling;
– zonwering (screens);
– centrale serverruimte (begane grond).
Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein beschikbaar.
Aanvaarding in overleg.
Kenmerken
Status |
Beschikbaar |
Huur |
€ 95,- |
Toegevoegd |
01-01-1970 |
Perceeloppervlakte |
1.760 m2 |
Kantoorruimte |
819 m2 |
Aanmeldingsreden |
In verhuur genomen |