Lorentzlaan 3-1e verd
3401 MX, IJSSELSTEIN
596 m2 kantoor
1.760 m2 perceel
Prijs op aanvraag
Deel met je vrienden
Volledige omschrijving
De beschikbare kantoorruimte op de 1e verdieping maakt onderdeel uit van een bedrijfsobject met diverse zelfstandige kantoor- en bedrijfsruimten. De Lorentzlaan 3 betreft een zelfstandige kantoorvleugel aan de voorzijde van het complex, in het zuidelijk deel en de Lorentzlaan 5 aan de voorzijde in het oostelijk deel.
Het moderne complex bestaat uit 4 bouwlagen. Het ruime verlichtte parkeerterrein aan de kantoorzijde is verhard met straatklinkers en ontsloten middels een metalen hekwerk voorzien van 2 rolpoorten.
De kantoorruimte is voorzien van een hoogwaardig afbouwpakket met o.a. de huidige (systeem)scheidingswanden, systeemplafonds met verlichting, plafondhoge deuren, databekabeling, vloerbedekking, en lamellen. Het gehele complex is voorzien van een centrale brandmeldinstallatie, ontruimingsalarm, brandslanghaspels en een centrale serverruimte. De kantoorruimte op de eerste verdieping heeft tevens een eigen pantry.
Het object is gelegen op een uitstekende zichtlocatie aan de rand van het bedrijventerrein “Over Oudland” te IJsselstein. Op het bedrijventerrein zijn bedrijven zoals Terberg, Bonenkamp, Harvink en All Brake Systems gevestigd. De afstand tot de rijksweg A2 (Amsterdam–Maastricht) bedraagt slechts enkele autominuten. Het object is per openbaar vervoer tevens redelijk goed bereikbaar via een busverbinding. Er wordt maximaal 4 keer per uur een busverbinding met Utrecht CS onderhouden. Er is tevens een verbinding per sneltram beschikbaar. De bus- en sneltram bevinden zich op circa 10 minuten loopafstand.
Totaal voor verhuur nog beschikbaar ca. 596 m² verhuurbaar vloeroppervlak, gelegen op de 1e verdieping.
Bovenstaande oppervlakte is reeds vermeerderd met een toeslag algemene- en gezamenlijke ruimte. Er is op verzoek een meetstaat NEN2580 beschikbaar.
Huurprijs kantoorruimte € 110,= per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeren € 500,= per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met BTW.
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief:
– entree met balie;
– systeemplafonds v.v. tl-inbouwarmaturen;
– betegelde toiletgroepen per bouwlaag en vleugel;
– huidige vloerbedekking;
– huidige hoogwaardige systeemscheidingswanden (Interfinish);
– huidige kabelgoten v.v. UTP. Cat 5 E databekabeling;
– pantry/keukenblok;
– inbraakalarm en brandmeldinstallatie;
– lift;
– radiatoren;
– topkoeling;
– zonwering (screens);
– centrale serverruimte (begane grond).
servicekosten bedragen € 35,= per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting op voorschotbasis voor de navolgende leveringen en diensten:
– levering van gas, water en elektra inclusief vastrecht;
– huismeester (pro rato naar gehuurde oppervlakte);
– glasbewassing buitenzijde;
– gevelreiniging;
– onderhoud en periodieke controle van aanwezige installaties;
– onderhoud en periodieke controle van de liften;
– onderhoud buitenterrein en tuin inclusief vernieuwing of vervanging;
– beveiliging en alarmopvolging;
– glasverzekering;
– schoonmaak gemeenschappelijke ruimten en lift;
– administratiekosten ad. 5 % over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Bestemming en gebruik:
kantoorruimte.
Parkeren:
Er is voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein beschikbaar (tegen betaling).
Huurtermijn:
5 jaar met een verlengingsperiode van 5 jaar.
Kortere termijnen zijn bespreekbaar.
Opzegtermijn:
Uiterlijk 12 maanden voor het aflopen van een huurtermijn.
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van het consumptieprijsindexcijfer voor alle huishoudens (CPI, als vastgesteld door het CBS, met als basisjaar 2015).
Zekerheidsstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie ter grootte van minimaal drie maanden huur inclusief servicekosten te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW.
Overige Condities:
Gebaseerd op het model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 17 februari 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), met de bijbehorende algemene bepalingen.
Aanvaarding in overleg.
Kenmerken
Status |
Beschikbaar |
Huur |
€ 110,- |
Toegevoegd |
25-04-2023 |
Perceeloppervlakte |
1.760 m2 |
Kantoorruimte |
596 m2 |
Aanmeldingsreden |
In verhuur genomen |