Te huur: Lage Biezenweg 3, 4131 LV Vianen

€ 135,- /m²/jr

Beschrijving

Lees meer
De kantoorruimte maakt onderdeel uit van één van de Office Three Vianen kantoorpanden, een energieke plek om je bedrijf te vestigen. Een plek om te ontmoeten en te delen voor je werknemers én klanten. Een kantoorruimte die samenwerking faciliteert en de productiviteit verhoogt.

Je nieuwe ruimte beschikt over een gezamenlijke representatieve entree, je maakt gebruik van de bedrijfsfiets, drinkt heerlijke koffie vanaf je eigen Coffeebar en luncht met je collega’s in het werkcafé/restaurant. Onze ruimtes zijn 24/7 toegankelijk en beveiligd zodat je zorgeloos kan werken. Hiernaast is er een bemande receptie om je klanten op locatie op te vangen. En omdat we weten hoe belangrijk verduurzaming is hebben wij laadpalen voor elektrische auto’s tot beschikking.

Er zijn meerdere vergaderruimtes op de begane grond beschikbaar die te gebruiken zijn onder fair use policy. Meer meetings of vergaderingen op de planning? Voor een kleine bijdrage p.p. zijn deze ruimtes extra inzetbaar.

Office Three telt vier grote kantoorruimtes verdeeld over twee verdiepingen. Het pand beschikt over een lift en een gedeelde pantry. De ruimtes worden casco aangeboden. Geen ervaring of tijd voor het creëren van je gewenste werkruimte? Met onze werkplekstrategie experts bouwen we in overleg een op maat gemaakte werkomgeving. Ontworpen om te inspireren, afgestemd op jouw onderneming.

Het object is gelegen nabij de afrit Hagestein aan de rijksweg A27 waardoor het binnen enkele minuten is te bereiken is. Daarnaast is het kantoor bereikbaar via de afslag Vianen van de A2 gelegen.
Met openbaar vervoer is de locatie eveneens goed te bereiken. Op enkele minuten afstand is een bushalte gelegen, voor de buslijnen 63 en 64, met verbindingen van en naar het Centraal Station Utrecht en Nieuwegein. Reistijd vanaf Centraal Station Utrecht circa 30 minuten.

Totaal ca. 1.488 m² verhuurbaar vloeropper beschikbaar, als volgt verdeeld:
ca. 650 m² gelegen op de 2e verdieping;
ca. 838 m² gelegen op de 3e verdieping.

Deelverhuur is bespreekbaar.

Huurprijs kantoorruimte € 135,= per m² per jaar.

Huurprijs parkeren € 350,= per parkeerplaats per jaar

De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief:
- vloerafwerking;
- plafonds;
- gemeenschappelijke pantry en toiletten op de verdieping;
- basis verlichting kantoren - Ledige kabelgoten;
- 1x glasvezel aansluitpunt per verdieping;
- elektra voedingen;
- CV verwarming;
- luchtbehandeling en koeling;
- gecertificeerde sleutel- en/of pastoegang;
- gemeubileerd werkcafé (incl. keuken);
- centrale receptiebalie;
- toegangscontrole en -beveiligingsinstallatie;
- bewegwijzering;
- vast meubilair algemene ruimten en werkcafé
- AV middelen werkcafé
- zonwering
- gezamenlijk gebruik terras
- gezamenlijk gebruik fietsenstalling
- parkeerplaatsen. Deze worden toegewezen naar huurders
- laadpalen bezoekers
- laadpalen gebruikers. Deze worden niet toegewezen naar huurders.

Optioneel:
Niet behorende bij basis huur (daarmee voor rekening huurder):
- los meubilair kantoren, vergaderruimten en ontmoetingsruimten van het gehuurde (niet zijnde algemene deel en werkcafé);
- vast meubilair gehuurde;
- binnenwanden;
- geluidsinstallatie;
- groen;
- kunst;
- bewegwijzering huurders signing;
- lichtwering;
- databekabeling, wifi en bijbehorende hardware;
- AV middelen kantoren, vergaderruimten en ontmoetingsruimten van het gehuurde (niet zijnde algemene deel en werkcafé).

Er zijn circa 45 toegewezen parkeerplaatsen.

Aanvaarding per direct mogelijk.

Kenmerken

Lees meer
Overdracht
Referentienummer 17304/429370
Prijs € 135,- per m² per jaar
Servicekosten € 30,- per m² per jaar
Aanvaarding In overleg
Aangeboden sinds Vrijdag 6 maart 2020
Laatste wijziging Dinsdag 24 maart 2020
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 2004
Oppervlaktes en inhoud
Bruto vloeroppervlakte 1.488 m²
Locatie
Ligging Bedrijventerrein
Kantorenpark
  • Zuijdplas & Partners Bedrijfshuisvesting
  • Zuijdplas & Partners Bedrijfshuisvesting
Kom langs - of - Maak een afspraak