Te huur: Full-service kantoorruimte en werkplekken

Onbekend

€ 2.950,- /mnd

Beschrijving

Lees meer
Luxe nieuwbouw full-service kantoorruimte gelegen op de bovenste verdieping in het penthouse van het appartementencomplex met een schitterend uitzicht.

Met ramen van vloer tot plafond, zeer hoge plafonds van 3,60 meter en een zeer luxe inrichting ontworpen door een interieurarchitect, is deze kantoorruimte waarschijnlijk de meest representatieve van Houten.

De totale ruimte is circa 210 m² groot, waarvan de eigenaren een deel in eigen gebruik hebben. De verhuurbare ruimte betreft een kantoorruimte van circa 130 m² met gedeelde faciliteiten.

De ruimte verkeert in absolute nieuwstaat en wordt met een full-service pakket aangeboden. De eigenaren en de gebruikers hebben de beschikking over een goede internetverbinding en kunnen gebruik maken van de gezamenlijke printer (hieraan zijn wel kosten verbonden). Gebruikers kunnen hun laptop inpluggen en direct aan de slag. Zelfs het gebruik van koffie en thee faciliteiten is inbegrepen.

‘De Schaft’ ligt centraal in Houten, dichtbij alle voorzieningen. De winkels, restaurants en terrassen van het Oude dorp bevinden zich op korte afstand. Hetzelfde geldt voor de uitgebreide sport- en ontspanningsmogelijkheden.

Het object is vanaf rijksweg A27 middels de rondweg van Houten zeer goed bereikbaar. De locatie is per openbaar vervoer bereikbaar, zowel met de bus als met de trein. Het NS station ‘Castellum’ Houten ligt op enkele minuten loopafstand.

Bestemming en gebruik betreft kantoor.
Een bestemming kan aan verandering onderhevig zijn. Raadpleeg derhalve voor de actuele gegevens de website ruimtelijkeplannen.nl, de website van de betreffende gemeente of neem contact op met ons kantoor.

Totaal circa 130 m² verhuurbaar vloeroppervlak kantoorruimte gelegen op de derde verdieping.

Huurprijs € 2.950,= per maand te vermeerderen met BTW.
Bovengenoemd bedrag is inclusief servicekosten en parkeren.

Servicekosten:
Deze kosten zijn inbegrepen in de huurprijs, de servicekosten omvatten:
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- glasbewassing buitenzijde;
- onderhoud van installaties;
- onderhoud buitenterrein;
- schoonmaak kantoorruimten;
- schoonmaak algemene ruimten;
- administratiekosten ad. 5 % over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

De kantoorruimte wordt opgeleverd, inclusief:
- meubilair en inrichting;
- werktafels;
- bureaustoelen;
- kasten;
- lichtarmaturen;
- vloerbedekking;
- wifi en vaste dataverbinding;
- vaste telefoonverbinding;
- bonenkoffie, thee, water;
- glazen, servies en bestek;
- gedeeld toilet;
- gedeeld pantrygebruik incl. koelkast en magnetron;
- elektrisch bedienbare zonwering;
- koeling en verwarming;
- balkon;
- gedeeld garderobegebruik.

Tevens is er een vergaderkamer incl. audio/video per uur te huur wanneer u de ruimte huurt. Gebruik van de vergaderkamer is 2 uur per week inbegrepen in de huurprijs.

Opzegtermijn uiterlijk 6 maanden voor het aflopen van een huurtermijn.

Er zijn drie parkeerplaatsen beschikbaar in de parkeergarage bij het object.

Aanvaarding per direct.

Kenmerken

Lees meer
Overdracht
Referentienummer 17304/522020
Prijs € 2.950,- per maand
Aanvaarding Direct
Aangeboden sinds Dinsdag 12 april 2022
Laatste wijziging Maandag 23 mei 2022
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 2020
Oppervlaktes en inhoud
Bruto vloeroppervlakte 130 m²
Locatie
Ligging In woonwijk
  • Zuijdplas & Partners Bedrijfshuisvesting
  • Zuijdplas & Partners Bedrijfshuisvesting
Kom langs - of - Maak een afspraak