Onze vrijblijvende waardebepaling verplicht je tot niets, maar maakt je wel veel wijzer!

Introductie

Wij zijn een toonaangevende makelaarsorganisatie met zeven vestigingen in Midden-Nederland (Houten, Nieuwegein, Vleuten, Utrecht, Maarssen en Vianen), een grote nieuwbouwafdeling, een taxatie- en hypotheekadviesafdeling en op het gebied van bedrijf onroerend goed een samenwerkingsverband met een grote bedrijfsmakelaar Zuijdplas en partners. Wij beschikken over een breed netwerk, waardoor wij met veel woningzoekenden in contact komen. Onze meer dan 45-jarige ervaring heeft ons een brede kennis van ons werkgebied en vakgebied gegeven, waar onze opdrachtgevers dankbaar gebruik van maken. Ons lidmaatschap van de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM brengt met zich mee dat al onze medewerkers gekwalificeerd zijn en wij ons onderwerpen aan de erecode van de beroepsgroep. Onze kantoormanagers zijn allemaal beëdigd of gecertificeerd. De personeelsbezetting op al onze vestigingen bestaat uit enthousiaste, ervaren, gedreven en vakbekwame medewerkers, die er plezier in hebben om met mensen om te gaan.

Waardebepaling

De eerste stap voor het verkopen van je woning is de vrijblijvende waardebepaling. Wij komen bij jou thuis om de woning te bezichtigen en geven een zorgvuldig waardeoordeel. We houden daarbij onder andere rekening met de markt, de locatie, de bouwkundige staat en eventuele gebreken c.q. waarde verhogende aspecten. Daarnaast bespreken we het volgende:

- hoe is het momenteel gesteld op de woningmarkt?
- wat is de beste strategie voor de verkoop voor je woning?
- wat word je volgende woning, heeft dat invloed op de gewenste snelheid van verkoop van je woning? 
- wat is de beste vraagprijs voor je woning?
- wat is de te verwachten verkoopopbrengst voor je woning?
- wat is je verwachting van ons?
- wat hebben wij je allemaal te bieden?
- past onze aanpak bij je?
- welke middelen wil je inzetten om je woning zo goed mogelijk te verkopen? 

Opdracht tot dienstverlening

Als het allemaal naar wens is en je hebt een klik met onze makelaar, dan kan je een offerte ontvangen. Als je ervoor kiest om de offerte te accepteren dan gaan we de opdracht tot dienstverlening opmaken waarin we alle gemaakte afspraken vastleggen. Gelijktijdig wordt er opdracht gegeven aan onze huisfotograaf voor het maken van professionele foto’s en – indien nodig – het restylen van de woning door onze interieurstyliste. Je kan via onze fotograaf extra tools inzetten om je woning op Funda extra aandacht te geven en hoger in de resultaten te laten komen, zoals een eigenwoningvideo gemaakt met een drone (eventueel in combinatie met een omgevingsvideo)

Inname woning

Als de opdracht is ondertekend nemen wij de woning definitief in verkoop. We melden de woning aan op onze eigen site en diverse populaire websites zoals Funda. Standaard plaatsen we een gratis bericht over jouw woning op onze populaire Facebookpagina (met 10.000 volgers) en je kan eventueel ook kiezen voor een betaalde Facebookadvertentie. Daarnaast maken we een brochure, etalagepresentatie en zetten we een “te koop” bord bij je in de tuin of hangen we een bord aan de gevel.

Je woning is nu succesvol in de markt gezet. Laat de bezichtigingen maar komen! 

Afspraak maken