Ben jij onze nieuwe collega?

 

Commercieel binnendienstmedewerker | min. 32 uur (4 x 8 uur) | kantoor Vianen

Altijd al nieuwsgierig geweest over wat er allemaal achter de schermen gebeurt bij de verkoop of aankoop van een woning? 

Wij zoeken iemand die er van houdt om onze klanten te begeleiden en te ondersteunen tijdens een spannende periode in hun leven. Iemand die ongevraagd werk uit handen neemt, administratief een kei is en het fijn vindt om in een professioneel en leuk team te werken. Je woont in vianen of in de directe omgeving. Aantoonbare ervaring met Realworks geeft onze voorkeur. 

Wij zijn met 50 collega's in 7 vestigingen werkzaam, waarvan 5 enthousiaste collega's in Vianen bij onze vestigingen in Vianen. Naast leuke collega's bieden wij je een fijne werkomgeving en doorgroei mogelijkheden. 

De functie: Veelzijdige, afwisselende en verantwoordelijke baan. De nadruk ligt op de verkoop-/aankoop ondersteunende taken voor de afdeling woningmakelaardij. Je handelt telefoongesprekken zelfstandig af, verzorgt de correspondentie, beheert de agenda's van de makelaars, verwerkt en onderhoudt administratieve afwikkelingen van dossiers, maakt verkoopbrochures en staat bezoekers/cliënten op ons kantoor te woord. 

Zie jij jezelf al bij ons werken? Stuur je motivatiebrief en CV met foto naar Pim Nieuwenhuyze, pim.nieuwenhuyze@dekeizer.nl. Wil je eerst meer informatie? Mail je vragen of bel met 030 600 82 47.  

 

(K)RMT Makelaar | afdeling bestaande bouw

Ben jij een (K)RMT Makelaar die een passie heeft voor bestaande bouw. Vind je het mooi om mensen te begeleiden bij de keuzes bij het verkopen en kopen van een nieuwe woning. Kun jij mensen enthousiast begeleiden?

Wij zijn wegens uitbreiding op zoek naar een(K)RMT makelaar(min. 32 uur) voor onze afdeling Bestaande Bouw.

Functie: Als (K)RMT lever je een actieve bijdrage bij het verkopen en kopen van bestaand onroerend goed. Je wordt dé adviseur van de woningzoekenden. Je bent verantwoordelijk voor de informatie overdracht van particulieren die op zoek zijn naar een nieuwe woning. 

• Aan- en verkoop van bestaand vastgoed
• Aanspreekpunt voor opdrachtgevers en kandidaten tijdens het proces
• Juridische en fiscale kennis van contracten
• Advisering van verkoopstrategieën 
• Voert zelfstandig bezichtigingen uit
• Ondersteuning van administratieve werkzaamheden

De verkoop en koop van woningen voeren wij uit voor rekening en risico van onze opdrachtgevers. Je vertegenwoordigt De Keizer makelaarsgroep, beheert en breidt een optimaal klantenbestand uit.

Je profiel: Passie voor vastgoed, MBO/HBO denk- en of werkniveau, kennis van vastgoed, commerciële feeling, goede onderhandelingsvaardigheden, goede contactuele en communicatieve eigenschappen, stressbestendig, doorzettingsvermogen, flexibele instelling, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en hebt goede kennis van Word, geen 9 tot 5 mentaliteit. Bij voorkeur 40 uur beschikbaar (minimaal 32 uur ). Kennis van ons werkgebied (Midden-Nederland). Brede kennis, ervaring in de makelaardij, de benodigde diploma’s (K)RMT. 

Wij bieden: Een prettige, inspirerende werksfeer met veel ruimte voor eigen initiatief. Uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een auto van de zaak, telefoon, pensioenregeling, bonusregeling, uitstekende opleidings- en doorgroeimogelijkheden en niet te vergeten een goed salaris.

Ben jij de KRMT'er die wij zoeken, laat het ons weten! Stuur je CV en motivatiebrief met foto naar Pim Nieuwenhuyze, pim.nieuwenhuyze@dekeizer.nl